Презентація нового кросовера відбулася на початку вересні і вже 14 вересня стартували його продажу на японському ринку. Як виявилося, флагманський кросовер Mazda CX-8, створений для ринку Японії, користується ажіотажним попитом.
Справа в тому, що продажі моделі перевершили всі найсміливіші очікування компанії. В компанії спочатку планували продавати в Японії близько 1 200 кросоверів в місяць, але вже на сьогоднішній день виробник отримав більше семи тисяч замовлень.
Найбільш затребуваною комплектацією нового кросовера стала ProActive. Із загального обсягу замовлених авто на середню комплектацію припав 51%.
Ще 43% припадає на продаж топової комплектації. Більш детально про кросовер портал ТвоеАвто повідомляв в день презентації.
Нагадаємо, що вартість Mazda CX-8 в Японії становить 3 196 800 єн мінімум, а це близько 1.7 мільйона рублів. Раніше стало відомо, що цей кросовер все ж може вибратися за межі Японії.
mazda Mazda CX-8