Вперше про «дизельному скандалі», прозваний згодом «дизельгейтом», стало відомо на початку осені 2015 року. З того часу було відкликано чимало автомобілів, а першою компанією, яку викрили у заниженні даних щодо викиду шкідливих речовин в дизельних версіях авто, стала Volkswagen.

Виявили порушення найпершими представники американського агентства по захисту навколишнього середовища.

Тоді було встановлено, що в автомобілях Volkswagen було встановлено незаконне програмне забезпечення, яке занижувало показники викиду речовин на тестових стендах.

За ці роки виробник поніс величезні збитки, а сотні тисяч «заборонених» автомобілів з дизельними установками виявилися кинутими на майданчиках.

Пізніше ще декількох автовиробників намагалися звинуватити в дизельгейте і виявити порушення. Здавалося б, що тема «дизельгейта» вже повинна була закінчиться, але стало відомо про такі ж махінаціях, але вже проводяться в компанії Ford.

Як повідомляє Automotive News, проти компанії був поданий колективний позов від власників дизельних пікапів Ford. У позові компанію звинувачують у заниженні даних щодо викиду шкідливих речовин в атмосферу і використанні незаконного.

Під підозру потрапляють не менше 500 тисяч пікапів F-250 і F-350 Super Duty, які були вироблені в період з 2011 по 2017 року.

У позові повідомляється, що в цих автомобілях викиди оксиду азоту перевищують норму в 50 разів. У свою чергу в компанії Ford вже відреагували на позов, повідомивши, що всі автомобілі Ford відповідають федеральним вимогам до обсягу шкідливих викидів, а звинувачення є безпідставними.

ford